11.11.2015

LOVE YOUR LIFE


Kochani!


Zawsze twierdziłam, że zmiany są dobre, że czasem wyraźna zmiana może nas tknąć o krok dalej do rzeczy, które lubić robimy, może wpłynąć pozytywnie na nasze życie. JUSTDOIT zaczęłam prowadzić kilka lat temu, kiedy jeszcze w blogosferze nie za bardzo było wiadomo CO I JAK. Jako nastoletnia dziewczyna nie sądziłam, że nazwa bloga jest tak istotna, co oczywiście teraz ma wielkie znaczenie.

Na JUSTDOIT oddałam kawałek siebie, mnóstwo pracy i właśnie tutaj zaczęłam stawiać pierwsze kroki. Jednak wspólnie z Anią stwierdziłyśmy, że nazwa bloga trochę do nas nie pasuje, tzn. My jesteśmy trochę takie JUSTDOIT, szalone i idziemy zawsze pod prąd, mówimy, co myślimy, nikogo nie udajemy. Tylko że nazwa JUSTDOIT jest nierozerwalnie związana z nike, ponadto justdoit-kudels.blogspot.com brzmi nie oszukując się trochę gimnazjalnie i słabo. Mamy po 20 parę lat i chcemy stworzyć coś spójnego, coś co w 100 % nas reprezentuje, coś czego nie będziemy się wstydzić. Dlatego postanowiłyśmy przenieść bloga na własną domenę i zmienić jego nazwę. Wszystkie wpisy stąd, Wasze komentarze zostały również przeniesione.

Od dziś zapraszamy na stronę LOVE-YOUR-LIFE.PL, gdzie znajdziecie mnóstwo motywacyjnych treści zarówno związanych z rozwojem osobistym, zdrowym trybem życia, Wrocławiem, a także z pewnością znajdzie się tam kilka osobistych przemyśleń. :)

LOVEYOURLIFE, bo kochamy swoje życie i chcemy je przeżyć, jak najlepiej się da, bo nieustannie chcemy się rozwijać, motywować innych i siebie nawzajem. Mamy nadzieję, że nam się to uda, a WY zostaniecie z nami! :)



4 komentarze:

  1. Nono! Ida zmiany a ja idę za Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra zmiana, idę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no na bogato. gratuluję zmiany! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana jak najbardziej super <3 YAY!.

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń